Aanmelden voor team Jeugd
Je kunt je via het contactformulier op de contactpagina bij ons aanmelden. De medewerkers van de frontoffice nemen dan contact met je op en kijken samen met jou (en jouw ouders) naar de mogelijkheden. Je mag ook bellen om te bespreken waar je mee zit en waarmee je denkt dat wij je kunnen helpen.
Actuele wachttijd jeugd: 6 weken tot intake
Aanmelden voor team Volwassenen (18+)
Je kunt je via het contactformulier op de contactpagina bij ons aanmelden. Vind je bellen prettiger? Dan mag dat uiteraard ook. Als je je aanmeldt, vinden we het fijn om een korte toelichting te ontvangen van wie je bent, waar je tegen aanloopt en waarvoor je hulp zoekt. Check voordat je je aanmeldt of jouw zorgverzekeraar onze zorg vergoedt. Kijk voor meer informatie over vergoedingen op onze pagina ‘vergoeding’.
Na je aanmelding neemt onze frontoffice contact met je op. We plannen een telefonisch aanmeldgesprek met de aanmeldcoördinator. In dit telefonisch aanmeldgesprek van circa 20 minuten horen we graag wie je bent en waarvoor je hulp zoekt. Na het gesprek wordt in het aanmeldteam een inschatting gemaakt of we een passend behandelaanbod kunnen bieden. Zo ja, dan sturen we de benodigde formulieren op voor de intake. Jouw intake wordt gepland op het moment dat we deze formulieren ingevuld retour gestuurd krijgen. Denken we dat jouw hulpvraag op een andere plek beter past? Dan gaan we samen met jou kijken waar je wel terecht kan en hoe je je het beste kan aanmelden.
Actuele wachttijd volwassenen: 9 weken tot intake
Aanmeldstop voor verzekerden bij alle labels van Achmea: De Friesland, FBTO, Interpolis, Zilveren Kruis, ZieZo en De christelijke zorgverzekeraar. (m.u.v. de volgende polissen; zilverenkruis basis exclusief of FBTO basis vrij. Heeft u deze basisverzekering dan kunt u zich wel aanmelden)
Helaas zitten we binnen ons contract met Achmea aan ons zorgplafond, dit wil zeggen dat we alleen nog de zorg vergoed krijgen voor de cliënten die al bij ons in behandeling zijn en geen nieuwe cliënten in behandeling kunnen nemen die verzekerd zijn bij Zilveren Kruis. Mocht je toch graag bij ons in zorg komen of op zoek moeten naar een andere plek voor behandeling, adviseren we je contact op te nemen met je zorgverzekeraar en te vragen om zorgbemiddeling.